دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)

دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1

0

آنچه در این پُست می‌خوانید:

دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)

دبیران و مربیان عزیز

سلام،

آیا شما هم پس از یک تدریس حرفه‌ای از دانش آموزان آزمون می گیرید؟ آیا شما ارزش Quize بعد از یک تدریس خوب را می دانید؟

اگر شما هم مثل ما فکر می کنید، به جای درستی آمده‌اید. ما در آژانس کنکور برای درس به درس زبان انگلیسی نمونه سوال‌های استانداردی طراحی می‌کنیم. و در این صفحه آژانس کنکور قصد دارد، جدیدترین نمونه سوالات امتحانی زبان انگلیسی نهم درس یک را برای ارایه دهد.

دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)

یک آزمون خوب از درس یک زبان نهم باید به گونه ای باشد که علاوه بر پوشش تمام قسمت های کتاب درسی، زمان زیادی از دانش آموزان و وقت کلاس را نگیرد. به طوری که بشود با اختصاص 30 دقیقه آزمون را انجام داد و در ادامه ساعت کلاس ورقه‌های امتحانی را تصحیح و نتیجه آزمون را به دانش آموزان ابلاغ کرد.

دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)
دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)

قیمت: 3,000 تومان

دانلود و خرید سریع: برای دانلود نمونه سوال امتحانی درس یک زبان نهم روی دکمه پرداخت کلیک کنید.[zarinpalpaiddownloads id=”46″]

یادداشت: یک آزمون خوب زمانی خوب است که از تمام استانداردهای تستینگ پیروی کند. باید محتوا، یا مهارت‌های هدف، با ارایه نمونه‌های متعدد مورد ارزیابی قرار گیرد. تلاش شود که آزمون به صورت Direct طرح شود. یعنی دقیقا سوالات طوری انتخاب شود، که مهارت‌های دانش آموزان را عینا مورد سنجش قرار دهد.

ما با در نظر گرفتن تمام ابعاد سنجش و ارزشیابی آزمون زبان نهم درس 1 را طراحی کرده‌ایم. به طوری که با سوالات ساده شروع کردیم و از همه نوع سوالات در آن استفاده کرده‌ایم. سوالات جورکردنی، سوالات پاسخ کوتاه، سوالات وصل کردنی و حتی از نوع چهارگزینه‌ای هم در این آزمون کوتاه زبان نهم درس 1 بهره برده ایم.

نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) را در چه مدارسی می توان استفاده کرد؟

نمونه سوالاتی که در آژانس کنکور برای مربیان و دبیران زبان انگلیسی طراحی شده، خیلی ساده و کاربردی هستند. هر دانش آموزی که کتاب را مطالعه کند به راحتی می‌تواند به سوالات پاسخ دهد. البته 10 درصد از سوالات کمی مشکل است که این هم فقط تعداد محدودی از دانش آموزان به آن پاسخ می‌دهند.

[alert-success]از این رو، در تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی از این نمونه سوالات استاندار می توان استفاده کرد.[/alert-success]

ساختار نمونه سوال امتحانی زبان نهم درس یک:

همه نمونه سوالات در آژانس کنکور، از جمله نمونه سوال امتحانی زبان نهم درس یک، با فرمت ورد (Word) ارایه می‌شود، شما می‌توانید آن‌ها را فقط از این وب سایت دریافت کنید. شاخص ترین ویژگی نمونه سوالات امتحانی زبان نهم در آژانس کنکور سربرگ مخصوص آن‌هاست. هر سری از سوالات با یک سربرگ منحصر به فرد طراحی می‌شود. و چون این فایل ها با فرمت ورد هستند شما براحتی می‌توانید آن ها را با اطلاعات منحصر به فرد پر کرده و  از آن ها پرینت بگیرید.

کلید و ریزبارم نمونه سوال امتحانی زبان نهم درس 1

همه می‌دانیم که یک نمونه سوال استاندارد باید کلید و ریز بارم هم داشته باشد. تا علاوه بر مشخص بودن بارمبندی، در تصحیح سوالات به ما کمک کند. در این کلید جواب‌های بالقوه هم مشخص شده‌اند و در تحصصح آزمون کوتاه زبان نهم درس 1 با هیچ مشکلی روبه رو نخواهید شد.

 

معرفی درس اول زبان انگلیسی پایه نهم

درس یک زبان نهم درباره چه موضوعی است؟

دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)
دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)

موضوع درس یک

درس یک زبان نهم درباره «Personality» است. در این درس دانش آموزان صفت‌های زیادی درباره شخصیت یاد می‌گیرند. و می‌توانند درباه شخصیت همکلاسی‌ها، معلم و افراد دیگر صحبت کنند.

دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)
دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)

واژگان درس یک

همان طور که گفتیم، صفت‌های این درس مربوط به توصیف ویژگی‌های شخصیتی افراد محیط اطرافمون است. آشنایی با این واژه‌ها به دانش آموزان جسارت صحبت کردن می‌دهد. و بهتر می توانند به ویژگی های شخصیتی خود پی ببرند.

املا یا Spelling این واژه ها خیلی اهیمت دارد. چرا که در آزمون نهایی درس 1 زبان نهم در سال های 1395 تا 1398 سوالاتی طرح شده بودند که دانش آموز باید این واژه‌ها را حدس می‌زد و آن ها را می‌نوشت. بنابراین باید این اهم را به دانش آموزان گفت.

یادداشت: البته در نمونه سوالات امتحانی زبان نهم درس یک ما آینده نگری کردیم و از این واژه ها در قالب سوالات املا، عکس و حروف افتاده؛ سولات طرح کردیم که دانش آموزان به اهمیت آن پی ببرند.

آهنگ جملات

همانطور که می‌دانید، ما دو نوع آهنگ جمله داریم. آهنگ افتان و آهنگ خیزان. در آزمون نهایی زبان نهم همیشه از این نوع سوالات داریم. در این درس دانش آموزان برای اولین بار درباره آهنگ افتان شناخت بدست می‌آورند. و متوجه می‌شوند که جملات با ساختار To be در صورتی که ویژگی جملات با آهنگ خیزان را نداشته باشند، در این دسته قرار می‌گیرند.

دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)
دانلود نمونه سوال زبان نهم درس 1 (یک) با فرمت (word)
یادداشت: پیشنهاد می‌کنیم، در هنگام تدریس یک اسپیکر نیز همراه داشته باشید و این جملات را از روی فایل صوتی کتاب زبان انگلیسی پایه نهم برای دانش آموزان پخش کنید. البته خود استاد و دبیران درباه نحوه تلفظ این جملات آشنایی کامل دارند. ولی به سبب توجه بیشتر به این بخش از کتاب می‌توان به این روش عمل کرد.

گرامر درس 1 زبان نهم

گرامر در کتاب‌های پراسپکت دور گذاشته شده است. و فقط به مباحث اصلی که در ضمن درس روبه رو می‌شویم، بسنده کرده است. پس باید هوشیار باشیم و در آزمون زبان نهم درس 1 (یک) ما نیز به صورت جزئی به مسائل دستوری بپردازیم. هدف کتاب هم همین است، از این رو در این درس فقط به زمان حال ساده (Simple present tense) اشاره کرده است.

[alert-announce]یادداشت: ما نیز برای پوشش این بخش از کتاب درسی، در نمونه سوال امتحانی درس 1 زبان نهم، با طرح یک سوال و ارایه 2 جمله به هم ریخته این قسمت را خیلی خلاصه در نظر گرفته‌ایم. با این رویکرد دانش آموزان بیشتر مسیر درست را تشخیص می‌دهند و خود را بهتر بهسمت اهداف کتاب آموزشی و دوره زبان پایه نهم سوق می‌دهند.[/alert-announce]

توجه: البته یک نگاه مختصری هم درباره نحوه ساخت فعل های to be اشاره شده است.

قسمت آخر درس یک

قسمت آخر کتاب آموزش Expressions های بسیار پر کاربرد زیر است:

– Are you hard-working?
– Yes, I am.
– What’s your friend like?
– He’s very funny.

بنابراین یکی از هدف‌ها آزمون کوتاه زبان نهم درس 1 (یک) هم باید سنجش این باشد.

یادداشت: با در نمونه سوال امتحانی درس یک زبان نهم به طرح انواع سوالات، مثل وصل کردنی، جورکردنی و کامل کردنی، سعی کردیم به خوبی این بخش را پوشش دهیم.

نحوه تهیه و دانلود نمونه سوال امتحانی زبان نهم درس 1 (یک)

با توجه به این که برای طرح این سوالات زمان و انرژی صرف شده است. آژانس کنکور آن را با قیمتی بسیار مناسب برای شما آماده کرده است. شما برای خرید و دانلود نمونه سوال امتحانی زبان نهم درس 1 (یک) می‌توانید روی دکمه خرید کلیک کرده و آن را با فرمت ورد (Word) دانلود کنید.

دانلود نمونه سوال زبان انگلیسی نهم درس 1 (یک) با فرمت (Word)

مشکل کاربران با دانلود نمونه سوال امتحانی زبان نهم درس 1 (یک)

توجه: اگر در مرحله خرید با مشکل مواجه شدید و بعد از پرداخت وجه نتوانسید، سوالات را دانلود کنید، با یادداشت کردن شماره تراکنش، به شماره های پشتیبانی موجود در صفحه تماس با ما پیام بگذارید. همکاران ما در کمترین زمان لینک دانلود را به شما ارسال می‌کنند.

 

محتوای مرتبط:

 

 

نمونه سوالات سایر پایه‌ها

( خرداد ماه )

هفتم هشتم نهم
دهم یازدهم  دوازدهم

محتوای مرتبط:

دانلود نمونه سوال زبان هفتم نوبت دوم

دانلود نمونه سوال امتحانی زبان دهم (جدید) با فرمت ورد Word

دانلود نمونه سوال امتحانی درس 5 زبان هشتم – مخصوص آزمون بعد از تدریس

دانلود نمونه سوال زبان دوازدهم (بروزرسانی جدید 1397)

دانلود نمونه سوال زبان هفتم (بروزرسانی

دانلود نمونه سوال امتحانی زبان هشتم درس به درس + نوبت اول و دوم

 

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد