دانلود نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی هفتم نوبت اول | WORD

نمونه سوال زبان هفتم نوبت اول

0

همکاران و دبیران زبان انگلیسی پایه هفتم

همانطور که در جریان هستید، نمونه سوال زبان هفتم نوبت اول و خصوصا خود پایه هفتم حساسیت‌های زیادی دارد. طراحی سوال استانداری که هم بتواند از مهارت‌های آن‌ها سنجش درستی داشته باشد و هم انگیزه و علاقه آن‌ها را نسبت به درس زبان انگلیسی از بین نبرد، خیلی آسان نیست. اما اگر بتوان در هنگام طراحی سوال زبان هفتم این نکات را رعایت کرد، دانش آموزان از درس انگلیسی لذت می‌برند.

دانلود نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی هفتم نوبت اول

دانلود نمونه سوال زبان هفتم نوبت اول دی ماه

دانلود ورد نمونه سوال زبان هفتم برای نوبت اول، آن هم با چند کلیک ساده خواسته خیلی از دبیران محترم زبان انگلیسی است. درواقع وجود خیل عظیمی از نمونه سوالات غیر استاندارد زبان انگلیسی هفتم، معلمان را از جستجو در اینترنت کلافه کرده است. تنها با یک محصول بی‌نظیر و کامل می‌توان به این نگرانی پایان داد. آن‌هم نمونه سوال زبان انگلیسی نوبت اول پایه هفتم است که توسط دبیران زبان انگلیسی طرح شده و در آژانس کنکور برای شما معرفی می‌شود:

دانلود نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی هفتم نوبت اول سری سوم

ما امکان دانلود ورد نمونه سوال زبان هفتم برای نوبت اول را برای شما فراهم کرده‌ایم و انوع سوالاتی را که مربوط به نوبت اول است در این قسمت برای شما معرفی می‌کنیم. کافی است محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید و آن را با فرمت WORD  داشته باشید.

در دی ماه 97 نمونه سوال زیر برای دانش آموزان هفتم ارایه شده است. این آزمون متناسب با مهارت‌های دانش آموزان طرح شده است. سطح این آزمون متوسط است. اگر فکر می‌کنید با سطح دانش آموزان شما تناسب دارد. حتما این آزمون را با فرمت (word) به قیمت مناسب تهیه کنید.

نمونه سوالات زبان هفتم درس به درس

قطعا آزمون‌های کوتاه درس به درس هم از دیگران ملزومات کلاس زبان انگلیسی در پایه هفتم است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این قسمت نمونه سوالات درس به درس زبان هفتم را نیز برای شما طراحی و قرار دهیم.

اگر شما یک طراح سوال هستید قبل از طراحی نمونه سوال زبان هفتم باید از اصول طراحی سوال زبان انگلیسی مطلع باشید. ما در مقاله زیر توضیح داده‌ایم:

در علم سنجش و ارزشیابی اصل مهمی وجود دارد که همه معلمان آگاه و امروزی از آن باخبر هستند و تمام تلاش آن‌ها این است که مقداری از اصل واش بک را در آزمون سازی رعایت کنند. خصوصا اگر پایه مربوطه شما زبان انگلیسی هفتم باشد رعایت اصل washback  خیلی مهم است.

washback چیست؟ در اصل واش بک هدف آن است که دانش آموزان چیزی یاد بگیرند و زمانی که ما آزمون طرح می‎‌کنیم و یا کلا آزمون می‌گیریم نباید هدف ما مچ‌گیری از دانش آموز باشد. بلکه هدف ما از خود آزمون گرفتن این است که آن‌ها یاد بگیرند.

البته هدف ما از گفتن این نکته این نیست که شما در نمره دادن رعایت حال بچه‌ها را کرده و نمره بیشتری بدهید. خیر اصلا این طور نیست. بلکه این کار ضربه بزرگی به دانش آموزان پایه هفتم می‌زند. چراکه ما  با طرح نمونه سوال نوبت اول زبان انگلیسی هفتم قصد داریم میزان پیشرفت آن‌ها را بسنجیم و به صورت دقیق نمره آن‌ها را بدهیم.

اما برخی کارها هستند که رعایت‌ آن‌ها جزو همین اصل واش بک بوده و باعث می‌شود ما شاهد پیشرفت  دانش آموزان ضعیف و متوسط باشیم. مثلا:

  • سوالات را از آسان به سخت طراحی کنیم
  • از همه نوع سوال مثل وصل کردنی، جورکردنی و … استفاده کنیم.
  • سوالات تشریحی خیلی کمتر استفاده کنیم.
  • سوالات چند گزینه‌ای بدهیم.
  • آزمون را برای تنبل‌ترین دانش آموز کلاس طرح کنیم

برخی نکات هم هستند که رعایت آن از طرف مدرسه انتظار می‌رود. مثلا مدیر مدرسه دوست دارد شما در آزمون نوبت اول زبان هفتم از سربرگ استانداری استفاده کنید که در این سربرگ ضمن اشاره به آموزش و پرورش محل خدمت و همنچنین نام مدرسه و معلم، تاریخ و ماده درسی به صورت روشن نوشته شود. دیگر ویژگی‌هایی که مدرسه دوست دارد شما در طرح سوال زبان هفتم نوبت اول رعایت کنید، بهینه بودن تعداد صفحات آزمون است. خیلی از معلمان سوالات خود را بدون رعایت وضع مالی مدرسه در 4 و 5 صفحه طرح می‌کنند و کاغذ بیشتری مصرف می‌شود. درحالی که می‌توان این نمونه سوال را در 2 صفحه به صورت کامل طراحی کرد.

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد