مشاوره انتخاب رشته کنکور (تلفنی و آنلاین)

0

مشاوره انتخاب رشته به‌صورت تلفنی از آژانس کنکور

اکنون که عملکرد هر داوطلب در کنکور سراسری 98 مشخص شده است زمان انتخاب رشته کنکور است. حالا همه داوطلبان عزیز به دنبال مشاوران برتر شهر و منطقه خودشان هستند تا بتوانند بهترین رشته را انتخاب کنند. مشکلاتی مانند پر بودن وقت مشاوران و یا عدم دسترسی به مشاور مناسب رشته مرتبط خود می‌تواند باعث شود که داوطلبان دچار مشکلاتی شوند و نتوانند آنطور که باید انتخاب رشته کنند. داوطلبانی که چنین شرایطی دارند می‌توانند با استفاده از مشاوره انتخاب رشته کنکور تلفنی این مشکل خود را حل کنند.

چرا مشاوره انتخاب رشته کنکور؟

برخی از افراد می گویند «مشاوره برای انتخاب رشته دیگه چرا؟ مگه خودت نمی تونی؟ نری الکی پول بدی به اینا. خودت به شین ببین قشنگ رشته‌ها رو نگاه کن و بعدشم انتخاب رشته کن.» کاش انتخاب رشته کنکور همینقدر که این دوستان می گویند آسان بود اما نیست.

رشته‌های مختلف میزان پذیرش‌های متفاوتی دارند؛ بسیاری از رشته‌ها آینده شغلی روشن و مناسبی ندارند و همچنین شرایط هر داوطلب فرق می‌کند. ممکن است رشته‌ای آینده شغلی مناسبی داشته باشد ولی هزینه‌های تحصیل زیاد باشند و داوطلب شرایط ادامه تحصیل را در آینده نداشته باشد. متاسفانه چنین اتفاقاتی پیش آمده است و به همین دلیل است که مشاوره انتخاب رشته کنکور مهم است.

مشاور انتخاب رشته کنکور در رشته‌ای خاص مطالعات و بررسی‌های مختلف را انجام داده است. با استفاده از اطلاعاتی که از داوطلب دریافت می‌کند رشته‌های متناسب شرایط او را مشخص و معرفی می‌کند. اطلاعاتی در مورد شرایط هر رشته می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که داوطلب رشته‌ای را انتخاب کند که مناسبی باشد.

چرا مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور؟

در دسترس نبودن مشاور مورد نظر: تمام داوطلبان در فاصله‌ی زمانی بین اعلام نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته به دنبال مشاور انتخاب رشته هستند. این یعنی ممکن است مشاوران برتر فرصت آزادی نداشته باشند تا خدمات مشاوره را به بسیاری از دانش آموزان ارائه کنند.

نبود مشاور مناسب در منطقه: ممکن است دانش آموز در منطقه ای  زندگی کند که شاید مشاور مناسبی در دسترس نباشد؛ همچنین از مشاوران خوب فاصله‌ی زیادی داشته باشد و عملاً این امکان نباشد که برای جلسات مشاوره به شهر یا منطقه‌ای دیگر برود.

سخت بودن رفت و آمد شهری: رفت و آمد در شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد و تبریز بسیار وقت گیر است و انرژی زیادی را نیز تلف می‌کند.

راحت‌تر بودن مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور: به هنگام مشاوره تلفنی این مورد نیز وجود دارد که می‌توانید خیلی راحت در منزل با مشاور صحبت کنید و نیازی نباشد که به مکان دیگری بروید.

 

«اما به هنگام مشاوره حضوری ما به جداول و فایل‌ها به‌صورت چاپی دسترسی داریم که در مشاوره تلفنی وجود ندارد.»

 

این مشکل متعلق به زمانی بود که دسترسی به اینترنت انقدر گسترده نبود. خدمت مشاوره‌ی ما هم تلفنی است و هم آنلاین. در صورتی که نیاز باشد تا به فایل‌هایی دسترسی داشته باشید مشاوران ما از طریق اینترنت آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ همچنین در صورت نیاز برخی از جلسات به‌صورت تماس تصویری برگزار خواهند شد.

 

 

خدمات منحصر به فرد آژانس کنکور در مشاوره تلفنی چیست؟

آشنایی با تمامی رشته‌ها

می دانید در هر کدام از گروه‌های آزمایشی که در کنکور وجود دارند چند رشته‌ی دانشگاهی وجود دارد؟

 

گروه علوم انسانی 48 رشته دانشگاهی با گرایشات مختلف
گروه ریاضی و فیزیک 51 رشته دانشگاهی با گرایشات مختلف
گروه علوم تجربی 53 رشته دانگشاهی با گرایشات مختلف

 

همچنین برخی از رشته‌ها مانند علوم تربیتی و پذیرش‌های دانشگاه فرهنگیان در بین این گروه‌ها مشترک هستند. این یعنی تعداد زیادی انتخاب در مقابل داوطلب قرار دارد. کدامیک مناسب اوست؟ کدام رشته آینده‌ای روشن را در برابر او قرار می‌دهد و می‌تواند با علاقه و اشتیاق آن را ادامه دهد و احساس مفید بودن زندگی خود را در او ایجاد کند؟

اینجا خود داوطلب چنین شناختی ندارد و زمانش را نیز ندارد که بتواند تک تک رشته‌ها را مورد بررسی قرار دهد. با استفاده از خدمت مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور ما با مشاورانی صحبت کنید که تمام این رشته‌ها را بررسی کرده‌اند و بهترین رشته‌ی مورد نظر را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

شرایط فعلی و آینده‌ی کاری رشته‌ها

رشته‌های دانشگاهی زیادی وجود دارند ولی آیا همه‌ی فارغ التحصیلان دانشگاه شغل متناسب رشته‌ی دانشگاهی خود را پیدا می‌کنند؟ آیا شغلی در انتظار آن‌ها هست که بخواهند حاصل تلاش‌های خود در دانشگاه را ببینند؟ مشاوران ما با ارائه‌ی اطلاعات در مورد شرایط فعلی رشته‌ها و همچنین آینده‌ی کاری که در انتظار فارغ التحصیلان هر رشته قرار دارد می‌توانند به شما کمک کنند تا در آینده از انتخاب امروز خود پشیمان نشوید.

 

برنامه ریزی و هدف گذاری برای فعالیت‌های تحقیقاتی رشته مورد نظر (مقاله)

شاید رشته‌ی خاصی را در نظر داشته باشید و بخواهید در آینده در آن رشته‌ی دانشگاهی خوش بدرخشید. یکی از روش‌هایی که می‌توانید در رشته‌ی خود موفقیت بهتری کسب کنید فعالیت‌های تحقیقاتی است که در قالب پژوهش‌ها، آزمایشات و مقالات انجام می‌شوند. برای داوطلبانی که رشته‌ی خاصی را مورد نظر دارند ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانند با پتانسیل‌های رشته‌ی مورد نظر خود آشنا شوند و برای موفقیت‌های آتی برنامه ریزی کنند.

 

اعزام مستقیم به دانشگاه‌های خارج از کشور در صورت داشتن علاقه و رتبه مناسب

برخی از رشته‌ها نیازمند شرایطی هستند تا درآن ها بتوان به ایده آل‌ها و هدف‌ها رسید. متاسفانه این شرایط در همه‌ی رشته‌ها در داخل کشور فراهم نیست و برخی از داوطلبان محیط‌های خارج از کشور مانند کشورهای اروپایی را بیشتر می‌پسندند. برای چنین داوطلبانی مشاورین ما می‌توانند رشته‌هایی که مستعد چنین شرایطی هستند را معرفی کنند و همچنین دانشجویانی که رتبه‌ی مناسبی دارند را به‌صورت مستقیم به رشته‌های مورد نظر در خارج از کشور راهنمایی کنند.

 

راهنمایی و مشاوره قدم به قدم تا لحظه‌ی آخر

مشاورین ما در آژانش کنکور از جلسه‌ی اول مشاوره شروع به راهنمایی داوطلب می‌کنند و تا آخرین لحظه‌ای که انتخاب رشته انجام می‌شود همراه او هستند و به تمامی سؤالات او پاسخ می‌دهند.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور از خدماتی است که آژانس کنکور در قالب مشاوره تلفنی انتخاب رشته ارائه می‌شود. دانش آموزانی که نیاز به چنین خدماتی دارند می‌توانند از بخش فروشگاه سایت پکیج مشاوره تلفنی انتخاب رشته را انتخاب کنند تا در اسرع وقت خدمات مربوط به مشاوره انتخاب رشته را دریافت کنند.

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد