قوانین و مقررات

[terms]

قوانین و مقررات آژانس کنکور

آژانس کنکور با دامنه (https://ajanskonkur.ir) از سال 1397 فعالیت خود را شروع کرده است. فعالیت اصلی این رسانه برخط ارایه خدمات آموزشی و فروش کالاهای دیجیتال از قبیل فایل‌های ورد، پی دی اف، فایل‌های صوتی و تصویری است. بخشی از خدمات سایت مربوط به مشاوره تلفنی و خدمات تدریس خصوصی است. 

پرداخت‌ها 

همه‌ی پرداخت‌های که در این وب‌سایت انجام می‌گیرد از طریق درگاه واسط زرین پال است. بنابراین هرگرونه شکایت درباره اشکال در پرداخت و عدم وصول مبلغ واریزی از طرف مشتری پذیرفته نمی‌شود. بنابراین مشتری این موارد را و موارد پیش بینی نشده را از طریق پیشتبان‌های زرین پال پیگیری کند.

ارسال محصولات یا کالا

تمام محصولات و کالا‌ها به صورت دیجیتالی هستند. بنابراین فایلی به آدرس پستی شما ارسال نمی‌شود. بعد از پرداخت صفحه دانلود ظاهر می شود و همچنین لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال می‌شود. اگر خریدار در حین سفارش آدرس ایمیل اشتباه وارد کند و یا صفحه دانلود را ببندد مسئولیت آن به عهده مشتری است. 

ضمانت تحویل فایل یا خدمات خریداری شده

پس از پرداخت درگاه پرداخت به شما یک کد پیگیری می‌دهد. از این کد می‌توانید برای پیگیری وضعیت پرداخت خود استفاده کنید. بنا بر هر دلیلی اگر شما نتوانستید فایل را دانلود کنید و اشتباه از طرف ما بود، ما ضمانت می‌کنیم که با دریافت و بررسی کد پیگری پرداخت، فایل را از طریق ایمیل یا واتساپ یا تلگرام برای شما ارسال کنیم. 

زمان تحویل کالا یا خدمات

فایل‌های دیجیتالی بلافاصله بعد از پرداخت ارسال می‌شود. شما می‌توانید با کلیک بر دکمه دانلود فایل را دانلود کنید. یا با لینک دانلود ارسال شده به ایمیل  فایل را دریافت کنید. در غیر این صورت شما می‌توانید با شماره های موجود در صفحهه تماس با ما پیگیری کنید و ما تا 24 ساعت فایل را به شما ارسال می‌کنیم. 

فسخ معامله و منصرف شدن هر یک از طرفین یا شرایط مرجوع کالا یا خدمات

مشتری بعد از خرید و پرداخت کالا یا خدمات، هیچ گونه ادعایی برای برگشت پول خود ندارد. 

مالکیت آژانس کنکور

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آژانس کنکور و صاحب امتیاز آن است. اگر محتوا و فایلی از این وبسایت در سایت دیگری منتشر شود، غیر قانونی و خلاف مقررات است. تنها محتوا متنی و مقالات عمومی که در بخش وبلاگ وجود دارد، انتشار آن با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است. 

نظر دادن بسته شده.