تدریس خصوصی زبان انگلیسی در گنبد کاووس

چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی (گنبد کاووس)

2

تدریس خصوصی زبان انگلیسی گنبد کاووس

زبان انگلیسی از جمله زبان‌هایی است که شاید دانستن آن حیاتی باشد. برای درست کردن تنظیمات گوشی و تلویزیون گرفته تا مهاجرت به کشورهای خارجی به این نیاز دارد که در زبان انگلیسی توانایی خوبی داشته باشید. هر کسی زبان انگلیسی را برای کاری می‌خواهد: شخصی می‌خواهد به مسافرت خارج از کشور برود و می‌خواهد در حدی زبان بداند که در کشور خارجی گم نشود. شخصی برای رتبه‌ی بهتر در کنکور نیاز به تقویت زبان انگلیسی خود دارد و فردی برای مهاجرت نیاز به مدرک آیلتس یا تافل دارد و… . یکی از گزینه‌های مناسبی که پیش روی شما وجود دارد تدریس خصوصی زبان انگلیسی  گنبد کاووس است. در ادامه به ویژگی‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی می گوییم.

 

چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی گنبد کاووس

تقویت زبان انگلیسی نیاز به تلاش، اراده و البته زمان کافی دارد؛ اگر امکانات مناسب نیز فراهم باشد چه بهتر. سؤال این است که چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی گنبد کاووس را انتخاب کنیم؟ حتماً می دانید که در مدارس نیز زبان انگلیسی تدریس می‌شود ولی همکاران ما در مدارس با چالش‌هایی مواجه هستند:

  • نبود زمان کافی
  • نبود امکانات
  • شلوغ بودن کلاس‌ها و …

تدریس زبان انگلیسی در مدارس چالش‌های بالا را دارد. دبیرستان دوره اول به حساب دوره‌ای است که بنای دانش زبانی دانش آموزان گذاشته می‌شود اما تنها هفته‌ای یک زنگ که می‌شود 90 دقیقه زبان برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. اگر این چالش را با نبود امکانات و تعداد بالای دانش آموزان همراه کنیم می‌بینیم که دانش آموز چندان شانسی برای موفقیت در کلاس زبان مدارس ندارد. به همین دلیل نیاز به تدریس خصوصی زبان انگلیسی گنبد کاووس دارد.

 

زبان انگلیسی برای کنکور

شیوه‌ی تست‌های کنکور سراسری به گونه‌ای نیست که کتاب‌های دوره دبیرستان پاسخگوی آن باشد. فرقی نمی‌کند که دانش آموز در کلاس درس چقدر مستعد باشد ولی تا با شیوه‌ی سؤالات تستی زبان آشنایی نداشته باشد نمی‌تواند نتیجه‌ی مطلوب را کسب کند.

زبان انگلیسی از دروسی است که بیشتر داوطلبان در آن عملکرد تقریباً متوسطی دارند. در کنکور 97 به‌طور میانگین داوطلبین رشته‌های مختلف درصد 30 تا 35 درصد را به خود در بخش زبان اختصاص داده‌اند. این یعنی اگر شما درصدی کمتر از 30 درصد در زبان انگلیسی داشته باشید از بسیاری از داوطلبان عقب خواهید ماند و اگر بالای 50% بزنید از بسیاری از داوطلبان عملکرد بهتری خواهید داشت. با تدریس خصوصی زبان انگلیسی در گنبد کاووس مختص کنکوری‌ها می‌توانید به این درصد برسید.

 

تحصیل در خارج (اخذ تافل و آیلتس)

تافل و آیلتس دو مدرک معتبر جهانی هستند که داشتن آن‌ها به این معنی است که شما در زبان انگلیسی مهارت دارید. آزمون آیلتس از 9 نمره است و تمام مهارت‌های زبانی (شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خوانش) در آن مورد سنجش قرار می‌گیرند. تافل نیز آزمونی است که تمام مهارت‌های زبانی شما را مورد سنجش قرار می‌دهد با این تفاوت که نمره‌ی آن از 120 است.

برای موفقیت در هرکدام از این آزمون‌ها نیاز به مطالعه و البته راهنما برای مطالعه‌ی خود خواهید داشت. شرکت در کلاس‌های مؤسسات آموزشی به چند دلیل ممکن است مناسب شما نباشد:

  • تعداد زبان آموزان در هر کلاس زیاد باشد و این یعنی تمرکز مدرس چندان روی شما نخواهد بود؛
  • به حد نصاب نرسیدن دوره‌ها که در بسیاری از مؤسسات مشاهده می‌شود و به دلیل به حد نصاب نرسیدن دوره، کل دوره ملغی می‌شود؛
  • عدم تناسب برنامه زمانی دوره با برنامه‌ی کاری یا تحصیلی شما ممکن است مشکل ساز شود. مثلاً شما باید سر کار بروید یا به کلاس‌های دانشگاه یا مدرسه‌ی خود برسید و زمان فراغت شما متناسب دوره‌ها نیست.
  • رفت و آمد برای شما به موسسه مشکل است و زمان زیادی را صرف رفت و آمد می‌کنید درحالیکه وقت برای شما چیزی با ارزش‌تر از طلاست.

 

برای همین است که ما تدریس خصوصی زبان انگلیسی گنبد کاووس را به ساکنین گنبد کاووس پیشنهاد می‌کنیم.

 

چرا از خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی گنبد کاووس آژانس کنکور استفاده کنیم؟

مجرب بودن مدرسین: تمامی مدرسین آژانس کنکور برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی گنبد کاووس از مدرسین رسمی آموزش و پرورش و یا مورد تأیید مؤسسات معتبر کشوری هستند.

سهولت در برگزاری کلاس: نیازی نیست که شما برنامه کاری یا تحصیلی خود را متناسب با برنامه‌ی مدرس تنظیم کنید. شما اوقاتی که می‌توانید در کلاس شرکت کنید را با مدرس در میان می‌گذارید و زمان کلاس‌ها متناسب با نیاز شما تنظیم می‌شود.

عدم نیاز به رفت و آمد: برای اینکه شما راحتی بیشتری داشته باشید مدرسین ما خود می‌توانند در منزل یا مکانی که شما مشخص می‌کنید کلاس‌ها را تشکیل دهند و نیازی نباشد که شما جهت شرکت در کلاس‌ها به مکانی رفت و آمد کنید.

امکان برگزاری دوره‌های فشرده: داوطلبین کنکور یا شرکت در آزمون‌های زبان ممکن است نیاز داشته باشند تا در مدت زمان کوتاهی بخش عظیمی از منابع آزمون را مطالعه کنند و مهارت‌های مورد نیاز را کسب کنند. در چنین مواردی می‌توانید از آژانس کنکور کمک بگیرید. در تدریس خصوصی زبان انگلیسی گنبد کاووس می‌توانید مشخص کنید که دوره‌ی آموزشی شما در چه مدت زمانی تمام شود و تدریس نیز متناسب به نیاز شما تنظیم خواهید شد تا در کمترین زمان به هدف خود برسید.

استفاده از جدیدترین و معتبرترین منابع جهت تدریس: ما باور داریم که برای موفقیت باید از بهترین و مناسب‌ترین منابع استفاده کرد؛ به همین دلیل است که منابع مورد استفاده در تدریس‌ها تماماً از منابع معتبر در سطح جهانی هستند و زبان آموز می‌تواند خیلی سریعتر به هدف خود برسد.

جمع بندی کنکور: داوطلبینی که هدفشان موفقیت در کنکور سراسری است در انتهای سال نیاز به این دارند که دروس خود را جمع بندی کنند. زبان انگلیسی هم مستثنی نیست، در تدریس خصوصی زبان انگلیسی در گنبد کاووس می‌توانید از بخش‌هایی از کتاب‌ها که سؤالات بیشتری از آن‌ها طرح می‌شود را بهتر یاد بگیرید؛ شیوه‌ی تست زنی را بهتر یاد بگیرید و برای جمع بندی و رفع اشکال نیز خیالتان راحت باشد.

 

شماره تماس جهت هماهنگی کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در گنبد کاووس:

 

 پرشور       09115280447

۲ نظرات
  1. وحیده می‌گه

    خیلی ممنون از اژانس کنکور مثل همیشه عالی هستین

    1. مدیر می‌گه

      لطفا دارین، بازم سر بزنین.

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد