تدریس خصوصی زبان در تبریز / تافل و آیلتس

0

تدریس خصوصی زبان در تبریز / تافل و آیلتس

تافل و آیلتس چیست؟ 

هر دو آزمون بین المللی زبان انگلیسی هستند. دوره نیستند و فقط آزمونی هستند که اگر قبول شوید به شما مدرک می دهند. این مدرک موقع ثبت‌نام در دانشگاه خارجی، اخذ مدرک دکتری، اخذ اقامت و اخذ ویرزای کاری و تحصیلی و بسیاری از موارد دیگر به کمک افراد می آید. زمان و تاریخ انقضا دارد. 

هزینه اخذ تافل و آیلتس چقدر است؟

برای ثبت نام مبلغی به دلار اخذ می شود. هر دو آزمون شهریه متفاوتی دارند و  ممکن است با بالا و پایین آمدن قیمت دلار، هزینه ثبت نام تغییر یابد. 

ساختار آزمون تافل و آیلتس چگونه است؟

در آزمون آیلتس و تافل چهار مهارت Listening، Reading، Speaking و Writing را مورد سنجش قرار می دهند. این کار داوطبان را هم آسان کرده است هم مشکل!

آسان از این جهت که تکلیف داوطلبان مشخص است و به صورت Direct مهارت آن ها مورد ارزشیابی قرار می گیرد. سخت از این بابت که هر برای کسب نمره مورد نیاز هر بخش باید در آن بخش مسلط شد. 

ما در تبریز با ارایه خدمات تدریس خصوصی زبان در تبریز توانسته ایم به متدهای جدید 4 مهارت را به داوطلبان آموزش دهیم. 

هر یک از مهارت‌ها ساختار سوالات و زمان و شرایط آزمون متفاوتی دارند که در مقاله زیر در این مورد صحبت کرده ایم:

اهمیت تدریس خصوصی زبان در تبریز برای داوطلبان آزمون تافل و آیلتس 

قبولی در آزمون تافل و آیلتس شاید برایی بسیاری از داوطلبان آسان باشد؛ این افراد معمولا به زبان انگلیسی تسلط دارند. اما کسانی هم هستند که سطح زبان انگلیسی آن‌ها در سطح پایینی قرار دارد. با این حال به دلایل مختلف تحصیلی و مهاجرتی نیاز دارند یکی از این مدرک‌های زبان را اخذ کنند. 

اگر شما هم تبریزی هستید یا در شهرستان‌های اطراف زندگی می کنید. براحتی می توانید از طریق آژانس دیجیتال کنکور از ورک شاپ‌ها، کلاس های خصوی و محتوای دیجیتالی استاتید برتر بهرمند شوید. 

با تلاش بیشتر و کمک راهنمای آزمون تافل و آیلتس قطعا موفق می شوید. اما قبل از شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان در تبریز ( آزمون تافل و آیلتس) حتما در مورد این دو آزمون تحقیق کنید و به بسیاری از سوالات خود پاسخ دهید تا وقت کلاس‌های خصوصی برای توضیح این موارد هدر نرود. 

تدریس خصوصی زبان در تبریز و اساتید مجرب

چند سالی است که وقتی فرزند یا افرادی از خانواده شما که در کلاس‌های خصوصی یا عموی زبان شرکت می کنند از تخصصی نبودن معلم زبان گلایه می کنند. شاید شما هم در کلاس این افراد بوده‌اید. اگر فکر می کنید که متخصص بودن مدرس در کیفیت و فرایند یادگیری شما تاثیر گذار است جای درستی آمده‌اید. آژانس کنکور اساتید برجسته‌ی تبریز را معرفی می کند. 

 

 

مقالات خواندنی:

تدریس خصوصی زبان در تبریز برای کنکوری‌ها

چگونه 8 سؤال بخش ریدینگ کنکور زبان 98 را درست پاسخ دهیم؟

آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای سفر

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد