مزایای خرید اکانت پرمیوم گرمرلی Grammarly

اکانت پرمیوم گرمرلی را ارزان بخرید!

0

ویرایش متون انگلیسی با خرید اکانت پرمیوم گرمرلی Grammarly

برای هرکاری ابزار مناسب آن را باید داشت. امروزه که ما در عصر دیجیتال هستیم برای هر کاری ابزاری خاص و کاربردی وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها در زمان خود صرفه جویی کرد. یکی از مشکلاتی که بیشتر دانشجویان و کسانی که با نوشتن متن انگلیسی سر و کار دارند با آن مواجه هستند ویرایش دقیق متن است. برای این کار هم ابزار خاصی وجود دارد، گرمرلی. در این مطلب می‌خواهیم در مورد ویژگی‌های خاص گرمرلی صحبت کنیم و به شما بگوییم که خرید اکانت پرمیوم گرمرلی Grammarly را چطور انجام دهید. با ما همراه باشید.

 

چرا نگارش و ویرایش متون انگلیسی دشوار است؟

زبان انگلیسی دارای چهار مهارت اصلی است. مهارت نوشتاری، گفتاری، شنیداری و خوانداری. فراگیری همه‌ی این مهارت‌ها به جز مهارت نوشتاری پس از یادگیری دانش پایه چندان دشوار نیست. مهارت نوشتاری برخلاف مهارت‌های دیگر اصول ویژه و زیادی دارد. از آنجاییکه دانش لغوی ما از انگلیسی خیلی زیاد نیست و خیلی خیلی محدود است، نمی‌توانیم مانند یک انگلیسی زبان تحصیل کرده متون انگلیسی بنویسیم. چاره‌ی کار ویرایش دقیق و چندباره‌ی متن است. حتی یک انگلیسی زبان نیز ممکن است اشتباهات زیادی در نوشته‌ی خود داشته باشد و نیاز دارد که دوباره به آن مراجعه کرده و ویرایش کند.

 

چرا نوشتن دشوار است؟

یکی از دلایلی که نوشتن به هر زبانی دشوار است این است که افکار ما در ذهنمان معنی دار هستند و به خوبی آن‌ها را درک می‌کنیم. زمانی که افکار خود را به کلمات تبدیل می‌کنیم و تایپ می‌کنیم ممکن است نتوانیم به خوبی آن‌ها را به تحریر در بیاوریم؛ به همین دلیل است که وقتی بعداً به نوشته‌ی خود مراجعه کردیم می‌بینیم که بی معنی هستند.

چاره‌ی کار این است که بعد از نوشتن یک متن کمی به ذهن خود استراحت دهیم و ساعاتی بعد و یا روز بعد دوباره به متن خود مراجعه کنیم و کار ویرایش را انجام دهیم؛ ولی ممکن است به چند دلیل لازم باشد که متن خود را سریعاً ویرایش کنیم:

 

در چنین مواقعی چاره‌ی کار خرید اکانت پرمیوم گرمرلی Grammarly است. امکانات این سرویس چیست؟

خرید اکانت پرمیوم گرمرلی

انتخاب مخاطب کلی متن انگلیسی

متنی که ما می‌نویسیم بسته به مخاطبانمان متفاوت خواهد بود.

ممکن است بخواهیم با عموم مردم صحبت کنیم، مثلاً مخاطبانمان کاربران یک وبسایت باشند.
یا بخواهیم متن ما از لغات سطح متوسط به بالا برخوردار باشد تا خواننده‌ی متن ملزم باشد توجه بیشتری برای درک درست کلمات و عبارات به خرج دهد.
 یا بخواهیم متن ما حرفه‌ای و تخصصی باشد و خواننده‌ی ما برای درک بهتر و درست متن مجبور باشد آن را دوباره بخواند.

 

با خرید اکانت پرمیوم گرمرلی Grammarly این امکان برای شما فراهم است. و می‌توانید با مشخص کردن مخاطب متن، پیشنهادات ویرایشی تخصصی دریافت کنید.

 

 

 

انتخاب میزان رسمیت نوشته

لغات و اصطلاحات رایجی که در محاورات روزمره استفاده می‌شوند را نمی‌توان در نامه‌ای رسمی به کار برد و استفاده از حالت رسمی نیز برای مکالمات بین فردی یا نوشته‌های وب سایت مناسب نیستند. با خرید اکانت پرمیوم گرمرلی Grammarly می‌توانید انتخاب کنید که متن شما حالت غیر رسمی، خنثی یا رسمی داشته باشد.

 

زمینه‌ی متن انگلیسی

زمینه‌های متنوعی برای نوشتن متن انگلیسی وجود دارد. ممکن است متنی که می‌نویسید برای موارد زیر باشد:

  • پروژه‌ی دانشگاه (زمینه‌ی آکادمیک)؛
  • ارتباط با شریک تجاری؛
  • ارائه‌ی اطلاعات به مخاطبان (عمومی)؛
  • ایمیل؛
  • متن عادی؛
  • متن خلاقانه.

 

انتخاب لحن نوشته

لحن نوشته‌ی ما ممکن است عادی، با صلابت، شادمانه یا خوش بینانه و خیلی از موارد دیگر باشد. با خرید اکانت پرمیوم گرمرلی Grammarly می‌توانید به راحتی از این قابلیت استفاده کنید.

grammarly premuim

دیگر مزایای خرید اکانت پرمیوم گرمرلی

  • درستی: گرمرلی بررسی می‌کند که متن شما به چه میزان از نظر قواعد زبان، املا و نشانه گذاری‌ها صحیح است. اگر اشتباهاتی داشته باشید برای اصلاح آنها پیشنهاداتی ارائه می‌کند.
  • وضوح: متنی که می‌نویسید باید واضح باشد و نظر شما را به خوبی به مخاطب منتقل کند. با خرید اکانت پرمیوم گرمرلی این می‌توانید بسته به انتخاب مخاطب، رسمیت، زمینه و لحن متن خود میزان وضوح آن را نیز بررسی کنید.
  • تعامل: هر متنی که ما می‌نویسیم تا حدودی مخاطب را به تعامل وا می‌دارد. هرچند در همه‌ی متن‌ها می‌خواهیم مخاطب با مفاهیمی که ما بیان کرده‌ایم درگیر شود و ارتباط برقرار کند؛ ولی گاهی اوقات میزان تعاملی که می‌خواهیم خیلی زیاد است. مثلاً وقتی می‌خواهیم مخاطب پس از خواندن متن، محصولی را بخرد یا فرمی را پر کند. با خرید اکانت پرمیوم گرمرلی می‌توانید به آسانی از این قابلیت گرمرلی استفاده کنید.

گرمرلی می‌تواند متن را از نظر سرقت ادبی نیز بررسی کند و پیشنهاداتی ارائه کند که بتوانید مشکلات سرقت ادبی آن را برطرف کنید.

 

توجه داشته باشید که گرمرلی را می‌توان بصورت رایگان نیز استفاده کرد ولی تمام امکاناتی که بیان شد را در سطحی ابتدایی ارائه می‌کند که حلال مشکلات شما نخواهد بود. با خرید اکانت پرمیوم گرمرلی می‌توانید متون انگلیسی خود را به گونه‌ای ویرایش کنید که هیچگونه اشکال و اشتباهی نداشته باشد. برای خرید اکانت پرمیوم گرمرلی به واتساپ شماره ذیل پیام دهید:

 

09115280447

 

 

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد