دانلود کتاب از آمازون Amazon را چطور در 12 ساعت انجام دادم؟

آموزش گام به گام خرید کتاب از آمازون

0

من در این مطلب تجربه خرید و دانلود کتاب از آمازون را برای شما به صورت مختصر توضیح می‌دهم و نشان می‌دهم که چطور تونستم بدون مشکل و تضمین کتابی را که لازم بود تهیه و آن را ترجمه و به چاپ برسوم.

 

چرا به یک کتاب از آمازون نیاز داشتم

شما که این خاطره بنده رو مطالعه می‌کنین، کم یا زیاد با هم هم سرنوشتیم. ساده‌تر بگم. من به یک کتابی نیاز داشتم تا ترجمه کنم و امتیاز لازم را در رتبه بندی معلمان بدست بیارم. به این در او در می‌زدم تا بتونم کتابی رو به چاپ برسوم. می‌دونستم دیر یا زود یک کتاب به اسمم به چاپ می‌رسونم.

چرا به یک کتاب از آمازون نیاز داشتماز یک سمت دوست نداشتم با پول دادن به انتشاراتی‌ها اسمم رو کتاب بنویسن و در بین همکاران پز بدم که کتاب نوشتم. چون خودم ننوشته بودم و یه جوری این ادعا اعتماد به نفس منو تو محیط کار نشانه می‌رفت.

با یکی از دوستای دوران دانشگاهم درد و دل می‌کردیم. ایشان استاد دانشگاه بود و راجب همین بحث ترجمه کتاب صحبت می‌کردیم و من از دغدغه‌های خود صحبت می‌کردم که او به من اولین بار پیشنهاد ترجمه را داد.

می‌دونست که من لیسانس انگلیسی دارم و مدتی به صورت دورکار ترجمه کرده بودم. گفت که چرا دانلود کتاب از آمازون رو امتحان نمی‌کنی!؟

کتاب آمازون دیگه چیه!؟

من تا آن زمان کتاب آمازون نشنیده بودم. البته می‌دونستم که فروشگاهی موفق تو دنیا وجود داره و اسمش آمازون هست و عین د-ی-جی-ک-ا-لای خودمون می‌مونه و کارش فروش اینترنتی است. اما واقعیتش نمی‌دونستم که سایت Amazon  جف بزوس زده تو کار فروش کتاب. وقتی عبارت دانلود کتاب از آمازون رو شندیم گفتم کتاب آمازون چه کمکی بهم می‌کنه؟

دوستم گفت، ببین امیرجان، هر کتابی که تازه در دنیا چاپ میشه، اولین بار تو سایت آمازون منتشر می‌کنن. کتاب‌های تازه منتشر یافته هم که فعلا ترجمه نشدن یا در دست ترجمه هستن. تو هم می‌تونی اولین کسی باشی که کتابی خاص رو مثلا در زمینه روش تدریس به کودکان چاپ می کنه.

با یک تیر دو نشان می‌زنی چرا؟ اولا اینکه می‌تونی امتیازت رو تو رتبه بندی بگیری. ثانیا چون اولین بار و زودتر از همه کتابت رو ترجمه کردی می‌تونی با انتشارات مشتاق همکاری کنی و از فروش کتابت هم سود ببری.

من که با شندین این صحبت‌ها خوش‌حال شده بودم. تصمیم گرفتم یکم راجب این مسئله بیشتر فکر کنم. که دوستم افزود.

کتاب آمازوناین سایت کتاب آمازون Amazon book store یه خوبی دیگه هم داره، اینه که می‌تونی کتاب های جدید منتشر شده رو فیلتر کنی و ببینی که مثلا در شاخه رمان چه کتاب‌های جدیدی منتشر شده و همونا رو برای ترجمه انتخاب کنی.

دانلود کتاب از آمازون چطوره؟

با دوستم که صحبت می‌کردم از مشکلات خرید از خارج اطلاع داشتم. چند باری هم که قصد خرید از خارج به ذهنم رسیده بود همیشه با مشکل نداشتن کارت‌های اعتباری روبه‌رو می‌شدم یکبارم که قصد خرید یک لایسنس رو داشتم با پول زیادی که به یک سایت جهت خرید کارت اعتباری مراجعه کردم پولم رو خورده بودن و از این باب ناراحت بودم. که نکنه در خرید کتاب از آمازون هم همین جور کلاه سرم بره! گفتم حالا که همه چی اوکیه و سریع می‌تونم کتاب مورد علاقه ام رو برای ترجمه پیدا کنم. چطور می‌تونم دانلودش کنم.

دوستم که این حرفا رو می‌شنید خندید و گفت خیالت راحت اینجاش رو بسپار به من.

ما دانشگاه هر روز کارمون اینه، دانشجوها برای تکمیل پایان نامه‌هاشون به اینجور منابع نیاز دارن منم که چندین ساله درگیر این موضوع بودم تا این که با یه سایتی به نام کپی فای آشنا شدم. اینا کارشون حرف نداره. سایتشون خیلی ساده است. می‌ری ثبت نام می‌کنی و کتابت رو برای خرید ثبت می‌کنی. چند ساعت بعدش تو همون روز کاری یا فرداش بهت ایمیل میاد.

 

میری پنل رو باز می کنی میبینی، بله کتاب برآورد هزینه شده. قیمت خرید کتاب رو اعلام می کنن. پرداخت می‌کنی و منتظر می‌مونی تا تهیه کنن. معمولا کل فرایند 24 ساعت الی 48 ساعت زمان میبره. به هر حال کتابت تهیه میشه. اونم با قیمت خیلی‌ پایین‌تر از قیمت روی جلد و آمازون. نمی‌دونم از کجا و چجور تهیه می‌کنن ولی کارشون درسته.

دانلود رایگان کتاب از آمازون چطوره؟

به دوستم گفتم وقتی دانشجو ارشد بودم یادمه هی تو کلاس سایت روسی می‌گفتن که میشه کتاب تهیه کرد واز این حرفا. شما که استادی قطعا اینم می‌دونی.

دوستم گفت: بله امیر جان اون سایت دیگه دمده شده. البته بازم کار می‌کنه منتهی به درد تو نمی‌خوره. اونجا معمولا کتاب‌ها یا نسخه‌های قدیمی‌شون رو می‌زارن. یا ناقصن و یا بیشتر کلک و حقه برای کلیک گرفتن و نشون دادن تبلیغاته.

خودتم می‌دونی سایت روسی یه سایت مرجع برای نتایج جستحو از بین ده‌ها سایت کتاب است که جستجوی ما آخرشم به جایی ختم نمیشه و همش وقتمون الکی هدر می‌ره.

نگران قیمت خرید کتاب از آمازون نباش. با اون سایتی که برات گفتم کتاب رو زیر قیمت و زودتر از همه به چنگ میاری. چونکه تو این زمینه تعدادی سایت دیگه هم هست و شاید تو گوگل بزنی و از این سایت جلوتر بیاد ولی همش دلال بازیه و اون سایت مرجع تمام خرید و فروش‌های کتاب تو ایرانه و زودتر از همه جا و ارزون تر از همه جا کتابت رو‌ میدن.

خلاصه کلام

اگه دانشجویی یا انتشاراتی هستی و خلاصه به دنبال خرید کتاب از سایت آمازون؛ گوگل بوک و یا ای بی هستی زیاد این در و اون در نزن. سریع بدو برو سایت کپی فای خریدت رو انجام بده و تمرکز کن به ترجمه‌ات. برات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ترجمه کتابت با کلمات مجهول‌الحال روبه رو نشی.

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد