سفارش اقدام پژوهی برای کسب امتیاز در رتبه بندی 

سفارش اقدام پژوهی برای معلمان

0

مجموعه‌ای از مولفه‌ها برای کسب امتیاز بالا در رتبه‌بندی معلمان موثر است. همچنین یک سری شرایط اختصاصی، از جمله اقدام پژوهی وجود دارد که به بالا بردن امتیاز معلمان در رتبه‌بندی کمک می‌کند. در واقع شما می‌توانید با سفارش اقدام پژوهی برای کسب امتیاز در رتبه‌بندی، هم به پیشرفت علمی خود و دانش‌آموزان کمک کنید، هم باعث ارتقای جایگاه شغلی خود شوید.

سفارش اقدام پژوهی برای کسب امتیاز در رتبه بندی 

اقدام‌پژوهی موجب بالا بردن امتیاز معلمان در رتبه‌ بندی 

قبل از پرداختن به این مطلب که سفارش اقدام‌پژوهی چقدر می‌تواند در کسب امتیاز بالا در رتبه‌بندی کمک کند، بهتر است به یک خلاصه‌ای از رتبه‌بندی معلمان بپردازیم.

طرح رتبه‌بندی معلمان از ضروری‌ترین مطالبات فرهنگیان کشور است که در دستور کار قرار گرفته و به زودی اجرایی می‌شود.

رتبه‌بندی معلمان در واقع معیاری است برای تعیین صلاحیت در راستای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات آموزش مربیان. فرایند رتبه بندی منجر به ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش می‌شود با اهداف متعدد که البته موجب افزایش حقوق نیز می‌شود. 

رتبه‌بندی معلمان برمبنای چهار صلاحیت انجام می‌شود.

  • صلاحیت‌های عمومی
  • صلاحیت‌های تخصصی 
  • صلاحیت‌های حرفه‌ای
  • تجربه

صلاحیت‌های معلمان بر اساس یک سری شاخص‌ها، ملاک‌ها و معیارهای مشخصی مورد سنجش قرار می‌گیرد و اطلاعات، شواهد و مستندات مرتبط با دانش عمومی، دانش تخصصی و حرفه‌ها و مهارت‌های معلمان در هیئت‌های ممیز ماده ۵ این تصویب‌نامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  • صلاحیت عمومی: صلاحیت‌های عمومی، بیشتر مربوط به ویژگی‌های شخصیتی فرد می‌شود. مثل: اعتقادات فردی، رفتارهای ارزشی، نگرش‌ها و باورها و اخلاق و فرهنگ به گونه‌ای که این رفتارها و باورها در عملکرد و تحلیل مسائل مربوط به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نمود پیدا کند و پایبندی معلم را به نظام جمهوری اسلامی ایران آشکار سازد.
  • صلاحیت تخصصی: همان دانش و تخصص آمیخته با صلاحیت‌های عمومی که هر معلمی باید برای تعلیم و تربیت موثر از آن برخوردار باشد. 

دانش پژوهشی که اقدام پژوهی یکی از موارد آن است در این تقسیم بندی جزئی از صلاحیت‌های تخصصی معلم محسوب می‌شود.  این امتیازات توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش اعطا می‌شوند و یکی از مواردی است که‌ می‌تواند کمک چشمگیری به کسب امتیاز بالا در رتبه‌بندی کند. به خاطر اینکه آموزگار وقت آزاد خود را صرف مطالعه و بررسی می‌کند تا بتواند به نوعی وضعیت نامطلوب موجود را بهبود دهد و کارها را در محیط آموزشی که در آن قرار گرفته سر و سامان دهد. معلم به صورت عملی به تحقیق در خصوص مشکلات کلاس درس خود می‌پردازد و نتایجی که به دست‌ می‌آید برای بهبود کیفیت فرایند آموزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین سفارش اقدام پژوهی برای کسب امتیاز در رتبه بندی بسیار موثر است. مربیان و کارشناسان آموزشی در آژانس کنکور، تحقیقات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف اقدام پژوهی انجام دادند و مواردی که موجب تاثیر مثبت در وضعیت مطلوب یادگیری و همچنین بالا بردن امتیاز معلمان در رتبه‌بندی را به صورت موشکافانه مورد بررسی قرار دادند که می‌توانید ماحصل آن را با سفارش اقدام پژوهی مورد استفاده قرار دهید و از آن در جهت آموزش تخصصی‌تر و همچنین کسب امتیاز در رتبه‌بندی استفاده کنید.

  • صلاحیت حرفه‌ای: حال اگر معلم، توانمندی‌ها و مهارت‌های ویژه‌ای داشته باشد که البته خودش آن را کسب کرده باشد، علاوه بر اینکه او را در روند تعلیم و تربیت توانا می‌سازد و به او استقلال، آزادی عمل و تبحر ویژه‌ای می‌بخشد، همچنین باعث ارتقای امتیاز او در حرفه معلمی می‌شود. 
  • تجربه: با توجه به سنوات شغلی، تحصیلی و مدیریتی محاسبه می‌شود.

سطوح رتبه‌بندی معلمان و تاثیر اقدام پژوهی در کسب امتیاز

معلمان بر اساس تخصص‌ها، حرفه‌ها و میزان دانش و مدرک، در ۵ سطح رتبه‌بندی می‌شوند. در هر کدام از این سطوح معلم می‌تواند با یکسری فعالیت‌های اختیاری مثل اقدام پژوهی، به بالا بردن کیفیت آموزش و کسب امتیاز در رتبه بندی خود کمک کند‌. سطوح رتبه‌بندی معلمان از این قرار است:

  1. آموزشیار معلم 
  2. مربی معلم 
  3. استادیار معلم 
  4. دانشیار معلم 
  5. استاد معلم

۱- آموزشیار معلم:

آموزشیار معلم، پایین‌ترین رتبه در قانون رتبه بندی آموزگاران محسوب می‌شود. به معلمی با کمتر از ۱۰ سال سابقه‌ی خدمت و کسب حداقل ۳۰ امتیاز از جدول امتیازات رتبه بندی، آموزشیار می‌گویند.

۲- مربی معلم:

برای کسب دومین رتبه:

  • گواهینامه صلاحیت معلمی
  • داشتن حداقل ۵ سال سابقه خدمت
  • اشتغال حداقل ۵ سال در رتبه آموزشیار 
  • کسب حداقل ۴۰ امتیاز طبق جدول امتیازات رتبه بندی
  • کسب حداقل میانگین ۸۰ امتیاز در ارزشیابی عملکرد در پنج سال منتهی به رتبه مربی معلم 

۳- استادیار معلم:

برای کسب سومین رتبه:

  • گواهینامه صلاحیت معلمی
  • داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه خدمت 
  • اشتغال حداقل ۵ سال در رتبه‌ی مربی معلم
  • داشتن مدرک کارشناسی 
  • داشتن حداقل ۵۰ امتیاز از جدول امتیازات
  • میانگین امتیاز ارزشیابی عملکرد سالانه به میزان حداقل ۸۵ در پنج سال منتهی به رتبه استادیار معلم

۴- دانشیار معلم:

برای کسب چهارمین رتبه:

  • گواهینامه صلاحیت معلمی
  • داشتن حداقل ۱۵ سال سابقه خدمت
  • ۵ سال اشتغال در رتبه استادیار معلم
  • داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد
  • حداقل یک مقاله علمی-پژوهشی مرتبط با بهبود عملکرد معلم مثل اقدام‌پژوهی( سفارش اقدام پژوهی برای بالا بردن امتیاز در رتبه بندی بسیار موثر است؛ زیرا متخصصان با تجربه در حیطه آموزش و پرورش که در آژانس کنکور فعالیت می‌کنند تمام توان خود را برای این منظور به کار گرفتند که در درجه اول به ارتقای سطح علمی و بهبود وضعیت آموزش به بهترین نحو ممکن بپردازند و بعد عوامل موثر در بالا بردن امتیاز در رتبه بندی را بررسی و اجرایی کنند.)
  • کسب حداقل ۷۰ امتیاز از جدول امتیازات رتبه بندی معلمان
  • میانگین امتیاز ارزشیابی عملکرد سالانه حداقل ۹۰ امتیاز در ۵ سال منتهی به رتبه دانشیار معلم

۵- استاد معلم:

برای کسب پنجمین رتبه:

  • گواهینامه صلاحیت معلمی
  • داشتن حداقل ۲۱ سال سابقه خدمت
  • سابقه اشتغال حداقل ۶ سال در رتبه دانشیار معلم 
  • داشتن مدرک دکتری 
  • حداقل ۲ مقاله علمی-پژوهشی مرتبط با بهبود عملکرد معلم مثل اقدام‌پژوهی( در ۲ سطح دانشیار معلمی و استاد معلمی اقدام پژوهی از عوامل بسیار مهم در کسب امتیاز بالا در رتبه‌بندی می‌شود. پژوهش‌ها و تحقیقات زیادی توسط اساتید برجسته و باتجربه آژانس کنکور در حیطه اقدام پژوهی موثر، چه در بهبود آموزش و پرورش چه در حیطه کسب امتیاز در رتبه‌بندی انجام شده.  لذا شما با سفارش اقدام پژوهی به بهترین نحو ممکن می‌توانید باعث ارتقای امتیاز در رتبه‌بندی شوید.
  • تالیف حداقل یک کتاب در زمینه دروس مورد تدریس که کارگروه تخصصی مربوطه آن را تأیید کرده باشد.
  • کسب حداقل ۸۰ امتیاز از جدول امتیازات رتبه بندی معلمان
  • میانگین امتیاز ارزشیابی سالانه شما حداقل ۹۵ در ۵ سال منتهی به رتبه استاد معلمی

تلاش آژانس کنکور برای بالا بردن امتیاز معلمان در رتبه‌بندی

امتیاز بالا در رتبه‌بندی معلمان از موضوعات مهمی است که این روزها زیاد در مورد آن اخبار و مطلب می‌شنویم. به خاطر اهمیت بالای موضوع، اساتید و مربیان باتجربه و آگاه به تمام مسائل آموزشی در آژانس کنکور تصمیم گرفتند چاره‌ای بیاندیشند و با پژوهش‌های وسیعی که در تمام حیطه‌های تعلیم و تربیت انجام دادند به حل مشکلات موجود بپردازند و آن را در قالب اقدام پژوهی تقدیم شما عزیزان کنند بنابراین شما می‌توانید با سفارش اقدام‌پژوهی برای کسب امتیاز در رتبه‌بندی همینجا اقدام کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم به اهمیت موضوع اقدام‌پژوهی جهت بالا بردن امتیاز در رتبه‌بندی اشاره کنیم. لذا از  آنجایی که بهبود وضعیت آموزشی فراگیران اولویت همه ماست، عوامل آژانس کنکور را بر آن داشت که دست به پژوهشی اساسی بزنند که در درجه اول به بالا بردن سطح کیفی آموزش کمک کند و به تبع آن امتیاز برای معلمان دلسوز و زحمت‌کش عزیزمان باشد تا ان‌شاءالله زمینه‌ای شود جهت تلاش و انگیزه بیشتر برای شکوفا کردن استعدادهای آینده‌سازان کشور عزیزمان ایران. با سفارش اقدام پژوهی برای بالا بردن امتیاز در رتبه بندی قدمی مثبت بردارید.

 جهت مشاهده نمونه های بیشتر و دانلود یا سفارش اقدام پژوهی کلیک کنید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما سروران هستیم.

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد