دانلود اقدام پژوهی با موضوع کند نویسی با فرمت ورد

دانلود اقدام پژوهی با موضوع کند نویسی برای دانش آموزان ابتدایی

0

دانلود اقدام پژوهی با موضوع کند نویسی

کند نویسی نوعی اختلال یادگیری در دانش‌آموزان است که باید بسیار آن را مورد توجه قرار داد. عدم توجه به اختلالات یادگیری دانش‌آموزان می‌تواند عواقب جبران ناپذیری در روحیه و آینده دانش‌آموز داشته باشد، که کند نویسی نیز از این قاعده مستثنی نیست.شما با دانلود اقدام‌پژوهی کند نویسی می‌توانید به انواع دلایل کند نویسی دانش‌آموزان پی برده و با تلاش‌های تیم تحقیقاتی آژانس کنکور به بهترین راه‌حل‌های موثر برای رفع این مشکل دست پیدا کنید.

 

دانلود اقدام‌پژوهی با موضوع کند نویسی چه اندازه در روند آموزش تاثیر دارد؟

 

در فرایند تحصیل، تعدادی از دانش‌آموزان ممکن است با اختلالات یادگیری مواجه باشند. وظیفه یک معلم دانا و وظیفه‌شناس این است که در درجه اول این اختلالات را تشخیص داده و در مرحله بعد مانند یک پزشک برای بیمارش یا یک پدر دلسوز برای فرزندش به رفع مشکل دانش آموز بپردازد.

البته بهبود وضعیت دانش آموزان به نفع معلم نیز هست؛ زیرا هم موجب تسهیل روند آموزش معلم می‌شود، هم آموزگار در درون، به خاطر مفید بودن اقدام پژوهی، احساس شادمانی و رضایت می‌کند.

واقعاً غم‌انگیز است دانش آموزی به خاطر یکسری از اختلالات که البته قابل حل است ترک تحصیل کند یا مردود شود و معلوم نیست چه آینده‌ای در انتظارش است. حتی اگر مردود نشود یا ترک تحصیل هم نکند آن اختلال همیشه با او می‌ماند و با حداقل کارایی، مقاطع تحصیلی را طی می‌کند؛ که علاوه بر اینکه هزینه‌هایی را بر خانواده و نظام آموزشی متحمل می‌کند برای خودش هیچ سودی ندارد.  حتی این نوع تحصیل به زیان او نیز هست؛ چه بسا ترک تحصیل کند بهتر از این است که مدام سرزنش شود، توسط دوستان مورد تمسخر قرار بگیرد و در نهایت سر خورده شود. یک دانش آموز سرخورده در اجتماع هم نمی‌تواند موفق باشد و خاطره‌های بد مدرسه و ناکامی‌هایش، او را به فردی بی‌اراده تبدیل می‌کند که از مواجهه با مشکلات همیشه در هراس است.

اینها واقعا حقایقی است که نمی‌توان آن را کتمان کرد. به خاطر اهمیت بالای موضوع ما تصمیم گرفتیم پژوهش جامعی در زمینه اختلال کند نویسی دانش‌آموزان انجام دهیم که با بررسی تمام جوانب معلمان دلسوز بتوانند با دانلود اقدام پژوهی کند نویسی، به رفع این نوع اختلال در دانش‌آموزان، به بهترین و سریع‌ترین نحو ممکن برآیند. 

 

چرا اختلال کند نویسی دانش‌آموز مهم است؟

 

کند نویسی دانش آموز یکی از مواردی است که شاید به نظر چیز زیاد مهمی نباشد ولی می‌تواند تاثیرات بسیار مخربی در روحیه و آینده دانش آموز بگذارد. کند نویسی دانش آموز مسئله‌ای است که به راحتی قابل حل است و نیاز به مقداری صبر و حوصله معلم دارد. معلم نباید از این مشکل دانش آموز به راحتی بگذرد. آموزگاران عزیز غیر از سیر طبیعی آموزش باید هر کدام از دانش آموزان را مورد بررسی قرار دهند و فراخور هر دانش آموز برای هر کدام وقت مجزا بگذارند. شما نباید اختلال کند نویسی دانش آموز را تنها مشکل دانش آموز بدانید؛ بعضی از معلمان به خاطر عدم آگاهی از نوع اختلال و نحوه برخورد با آن، از خود رفتار‌هایی را بروز می‌دهند که باعث بدتر شدن وضعیت دانش آموز می‌شود.

 

رفتارهایی که یک معلم نباید انجام دهد

 

بی‌توجهی یکی از رفتارهای غیر اصولی معلم در مواجهه با اختلال کند نویسی دانش آموز است. به حال خود رها شدن دانش آموز باعث می‌شود آن دانش آموز بی‌گناه، خود را بسیار تنها ببیند‌ و از وضعیتی که در آن قرار گرفته، هراس پیدا کند. مطمئنا این گونه معلمان مرتب به شماتت دانش آموز می‌پردازند که باعث می‌شود او شرمنده و سرخورده شود و از درس و مدرسه گریزان باشد.

گاهی خدای ناکرده برچسب هایی مثل عقب مانده بر روی دانش آموز به کل او را نابود می‌کند.

دانش آموز کند نویس اگر از همان ابتدا درمان نشود، هیچ زمان به توانایی‌های خود باور پیدا نمی‌کند و این اختلال روزبه‌روز تشدید می‌شود. به خاطر اهمیت موضوع، آموزش و پرورش نیز به آن توجه کرده و یکی از مسائل ضروری معلمان و برنامه‌ریزانی از جمله متخصصان و مربیان کار کشته آژانس کنکور  قرار گرفت که نتیجه این پژوهش‌ها را می‌توانید با دانلود اقدام پژوهی کند نویسی مشاهده کنید.

 

کلام آخر

 

با مطالعه این مقاله به اهمیت اختلال کند نویسی پی بردیم و دانستیم بی توجهی به این مشکل دانش آموز، می‌تواند چه عواقب بدی برای آینده تحصیلی دانش آموز و حتی روند آموزش معلم داشته باشد، لذا مربیان با تجربه آژانس کنکور به خاطر اهمیت موضوع، نتیجه تحقیقات خود را در قالب یک اقدام پژوهی ارائه کردند که شما می‌توانید با دانلود اقدام پژوهی کند نویسی به اطلاعات مهمی در رابطه با این موضوع  دست پیدا کنید.

 

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد