دانلود سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

0

دانلود سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان یا مراکز سابق تربیت معلم یک دانشگاه بورسیه است. از ابتدا که دانشجویان وارد این دانشگاه می‌شوند به صورت رسمی آزمایشی استخدام می‌شوند. البته برخی سال‌ها استخدام این افراد تا ماه‌ها به تاخیر می‌افتد. مثل ورودی ها سال 91، 93 و 97 دانشگاه فرهنگیان که ماه بعد این گروه از دانشجویان به صورت رسمی آزمایشی استخدام شدند. اما برای ورود به این دانشگاه مصاحبه‌ای برگزار می‌شود. دانلود نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هم موضوع مهمی است که امروز به آن می‌پردازیم. 

برای تهیه سوالات مصاحبه فرنگیان از طریق دکمه خرید زیر اقدام کنید.  [zarinpalpaiddownloads id=”9″]

دانلود سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان – مرحله اول

مثل هر آزمون استخدامی در دانشگاه فرهنگیان هم یک مصاحبه وجود دارد. این مصاحبه از 2 بخش تشکیل می‌شود. در مرحله اول 4 نفر از معلمان یا نیروی وزارت آموزش پرورش با متقاضیان شغل معلمی مصاحبه می‌کنند. این گروه دوست دارند با صحبت کردن به اخلاقیات و خصوصیات فرد پی ببرند. در این بخش سوالات عمومی، روانشناسی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی پرسیده می‌شود. 

یادداشت: در این مصاحبه افراد به ندرت در مصاحبه رد می‌شوند. شما باید با اعتماد به نفس با معلمان صحبت کنید و خود را آنگونه که هستید به آن ها معرفی کنید. 

دانلود سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان – مرحله دوم

بعد از اینکه شما در مرحله اول مصاحبه شرکت کردید، در اتاقی یا فضایی دیگر با فردی صحبت می‌کنید. او سوالات اعتقادی از شما می‌پرسد. افرادی که با مقررات و قوانین ورود به دانشگاه فرهنگیان مشکلی نداشته باشند، به راحتی از این مرحله هم قبول می‌شوند. 

مرحله سوم 

مرحله سوم مربوط به گزینش استان است. آن کار خودشان را با دقت انجام می‌دهند. شما در این مرحله کاری نمی‌توانید انجام دهید. اگر سابقه روشنی در محله و شهر محل زندگی خود داشته باشید، بدون هیچ مشکلی قبولید. 

سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در طی چند سال گذشته جمع آوری شده است. شما برای دانلود سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می‌توانید از این سایت اقدام کنید. 

دانلود سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برای آن است که شما یک حضور ذهنی از نحوه برگزاری جلسه مصاحبه داشته باشید. تا بر استرس و اظراب احتمالی پایان دهید. 

ساختار جزوه سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

بخش سوالات عمومی 

بخش سوالات روانشناسی

بخش سوالات سیاسی

بخش سوالات مذهبی

بخش سوالات تخصصی

لینک دانلود نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 

سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان (بروزرسانی جدید)

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد