تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد با آژانس کنکور

بهترین سرویس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد

0

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد

زبان انگلیسی که زبان بین المللی محسوب می‌شود، در تعداد زبان آموزانی که آن را یاد می‌گیرند رتبه‌ی اول را به خود اختصاص می‌دهد. بیشترین متکلم غیر بومی را زبان انگلیسی دارد. برای رسیدن به موفقیت‌های شغلی و تحصیلی هم همیشه نیاز به زبان انلگلیسی وجود دارد. از شخصی تقریباً بی سواد که برای تنظیمات کولر منزل، تلویزیون و گوشی خود نیاز به انگلیسی دارد گرفته تا شخصی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا را دارد هرکدام به میزانی به یادگیری زبان انگلیسی نیازمند هستند. به همین دلیل می‌خواهیم در مورد تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد صحبت کنیم.

یادگیری زبان انگلیسی چه مزیت‌هایی دارد و چرا به تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد نیاز داریم؟

موفقیت تحصیلی

همانطور که می دانید زبان انگلیسی در مدارس از دروسی است که پایه محسوب می‌شود و از سال هفتم دبیرستان دوره اول گرفته تا دوره دوم و دانشگاه واحدهای درسی آن وجود دارند. دلیل اهمیت و حضور پررنگ زبان انگلیسی در فرآیند تحصیل هم نیاز جامعه به آن است. برای کسانی که می‌خواهند در کنکور موفقیت کسب کنند مهم است که در درس زبان نیز عملکرد خوبی داشته باشند. با استفاده از تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد می‌توانید موفقیت خود در قسمت زبان کنکور سراسری یا کنکور تخصصی زبان تضمین کنید.

برای آن دسته از محصلینی که به فکر قبولی در آزمون کارشناسی ارشد هستند فرصت کمی دارند و از طرفی ممکن است مهارت زبانی خوبی نیز نداشته باشند. این دسته از افراد حتماً به تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد با هدف قبولی در آزمون کارشناسی ارشد دارند.

در تدریس‌هایی که جهت قبولی در آزمون‌های مختلف انجام می‌شود مدرسین ما در کل چند کار اساسی را انجام می‌دهند:

  • استفاده از منابع مناسب و معتبر؛
  • ارائه مطالب متناسب با سطح زبان آموز؛
  • مشخص کردن بخش‌هایی که درصد بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند و تدریس آن‌ها صورت فشرده.

در دوره‌های دراز مدت و فشرده‌ای که ما برگزار می‌کنیم می‌توانید به اهداف خود در آزمون‌های مخلتف برسید.

موفقیت شغلی

در بسیاری از کارهایی که در سطح شهر مشهد هستند نیاز به این است که فرد در زبان انگلیسی حداقل اندکی دانش داشته باشد. مثلاً شرکت‌هایی که به توریست‌ها و زائران خدمت رسانی می‌کنند نیاز به افرادی دارند که حداقل به یک زبان خارجی و به‌ویژه انگلیسی صحبت می‌کنند یا دانشی کلی از آن داشته باشند.

افرادی که در کارهای تعمیرات و تنظیمات دستگاه‌های دیجیتال مانند تلویزیون و سایر لوازم هستند نیز با دانستن زبان انگلیسی می‌توانند در کار خود پیشرفت داشته باشند و کارشان نسبت به گذشته آسانتر شود.

ارتقا سطح کارمندان و کارکنان

شرکت‌هایی که می‌خواهند دانش زبانی کارکنان خود را بالا ببرند نیاز به این خواهند داشت که کلاس‌هایی را برای آن‌ها برگزار کنند. این کلاس که نسبت به سایر کلاس‌ها شرایط ویژه‌ای دارند نیاز به مدرسین مجرب‌تر نیز خواهند داشت که آژانس کنکور می‌تواند این امکان را فراهم کند.

 

چرا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد از آژانس کنکور کمک بگیریم؟

 

مدرسین مجرب و تأیید شده

تمامی مدرسین مشغول در آژانس کنکور دوره‌های تخصصی آموزش زبان انگلیسی را در دانشگاه‌های معتبر گذرانده‌اند. مدرسین ما در مؤسسات مطرح و معتبر مشهد مانند موسسه‌ی کیش نوین، حافظ و ماهان تدریس داشته و یا دارند. همچنین درصد زیادی از آن‌ها نیز دارای تأییدیه‌ی وزارت آموزش و پرورش هستند یعنی تمام با نیازهای شما به عنوان زبان آموز در هر سن و سال و با هر نیازی آشنا هستند.

نیازی به رفت و آمد نخواهید داشت

بسیاری از کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی که برگزار می‌شوند در محل مؤسسات برگزار می‌شوند و زبان آموزان زمان زیادی را صرف رفت و آمد به محل موسسه می‌کنند. این رفت و آمد در مشهد ممکن است از 1 تا 2 ساعت از زمان با ارزش شما را تلف کند. در ثانی خستگی پس از رفت و آمد به کلاس نیز باعث می‌شود که زمانی را نیز صرف استراحت کنید و این برای محصلینی مانند کنکوری‌ها خیلی مخرب است. با استفاده از خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد ما می‌توانید در خانه‌ی خود راحت باشید و مدرس جهت تدریس به منزل شما بیاید.

نیازی به مکانی مناسب جهت یادگیری نخواهید داشت

درست است که رفت و آمد سخت است اما برخی دوست دارند برای کلاس خصوصی زبان انگلیسی خود به مکانی بروند که شباهت بیشتری به کلاس داشته باشد و یا اینکه محل زندگی آن‌ها شلوغ است و شاید آرامش لازم را برای کلاس نداشته باشد. ما برای این درسته از زبان آموزان نیز مکانی را در موسسه در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم کلاس را در همان مکان برگزار کنیم.

 

کلاس‌های تماماً نیاز محور

این طبیعت کلاس خصوصی زبان انگلیسی است که تمام بر اساس نیاز زبان آموز طراحی شده‌اند. یعنی تمام منابعی که مورد استفاده قرار می‌گیرند و یا روش‌های تدریسی که استفاده می‌شوند بر اساس هدف زبان آموز تنظیم شده‌اند تا این امکان را به او بدهند تا در کمترین زمان به هدف خود برسد.

 

برای هماهنگی جهت کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد