دانلود نمونه سوال امتحانی درس 5 زبان هشتم – مخصوص آزمون بعد از تدریس

0

دانلود نمونه سوال امتحانی درس 5 زبان هشتم – مخصوص آزمون بعد از تدریس

دبیران و مربیان عزیز؛ 

می‌دانیم که طرح سوال استاندارد زبان هشتم، خصوصا برای هر درس چقدر سخت و زمانبر است. ولی برگزاری آزمون درس به درس زبان هشم، تدریس بینظیر شما را تکمیل می‌کند. اگر دانش آموزانی هم از تدریس شما استفاده بهینه نکرده‌ باشد، با یک آزمون استاندارد مفاهیم اصلی و آنچه باید را یاد می‌گیرد. 

نام فایل  تاریخ طراحی  قیمت لینک خرید
نمونه سوال درس 1 زبان هشتم 1399 5,000 تومان خرید و دانلود 
نمونه سوال درس 2 زبان هشتم 1399 5,000 تومان خرید و دانلود 
نمونه سوال درس 3 زبان هشتم 1399 5,000 تومان خرید و دانلود 
نمونه سوال درس 4 زبان هشتم 1399 5,000 تومان خرید و دانلود 
نمونه سوال درس 5 زبان هشتم 1399 5,000 تومان خرید و دانلود 
نمونه سوال درس 6 زبان هشتم 1399 5,000 تومان خرید و دانلود 
نمونه سوال درس 7 زبان هشتم 1399 5,000 تومان خرید و دانلود 
نوبت اول 1399 5,000 تومان خرید و دانلود 
نوبت دوم 1399 5,000 تومان خرید و دانلود 
دریافت تمامی سوالات درس به درس به صورت یکجا  1399 29,000 تومان خرید و دانلود 

[alert-note]نمونه سوال امتحانی زبان هشتم در نوبت دوم (خرداد ماه) – طرح شده در اردیبهشت 98 – جدید + پاسخنامه و ریز بارم

با کلیک به دکمه پرداخت این نمونه سوال را با قیمت 2000 تومان تهیه کنید.  [zarinpalpaiddownloads id=”15″]  [/alert-note]

دانلود نمونه سوال امتحانی درس 5 زبان هشتم 

امروز یکی از بهترین نمونه‌ سوالات همکاران را که یک نمونه سوال امتحانی از درس پنجم زبان هشتم است، برای شما تقدیم می‌کنیم. این نمونه سوال با قیمت بسیار مناسب (1000 تومان) و با فرمت (Word) قابل تهیه است. برای خرید و برگزاری این آزمون در کلاس خود روی دکمه خرید کلیک کنید. [zarinpalpaiddownloads id=”8″]

نمونه سوالات سایر پایه‌ها

( خرداد ماه )

هفتم هشتم نهم
دهم یازدهم  دوازدهم

درس 5 زبان هشتم 

درس پنج زبان هشتم را «My City» نامگذاری کرده‌اند. نام بسیار زیبایی است. در این درس دانش آموزان یاد می‌گیرند که درباره مکان های دیگر صحبت کنند. من این درس را خیلی دوست دارم. هم دانش آموزان انگیزی توصیف ناپذیری برای ارایه دیدگاه‌های خود دارد و هم زمان تدریس این درس دقیقا بعد از دی ماه است. بعد از دی ماه دانش آموزان انرژی بیشتری دارند و چون این درس قابل فهم و قابل لمس خیلی لذت می‌برند. 

لغت‌ های درس پنج زبان هشتم

در این درس لغت هایی یاد می‎‌گیریم که در بخش‌های مختلف شهر وجود دارند. مسیرهای جغرافیایی از دیگر اطلاعات بسیار مهمی است که زبان آموزان در درس 5 زبان هشتم یاد می‌گیرند و صفت‌هایی که برای توصیف شهرمون نیاز داریم، همگی در درس 5 زبان هشتم آمده‌اند. 

ما نیز با در نظر گرفتن همه این نکته‌ها آزمون بسیار راحت و استاندارد را برای دانش آموزان طرح کرده‌ایم. شما می توانید دانلود نمونه سوال امتحانی زبان هشتم درس 5 را از آژانس کنکور تهیه کنید. 

یک آزمون خوب زبان هشتم درس 5 چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ 

سوالات زبان هشتم درس 5 باید برای دانش آموزان قابل فهم باشد. یادتان باشد که هدف ما از برگزاری آزمون مچ گیری از دانش آموزان نیست! بلکه ما می‌خواهیم بخشی از تدریسمون را در قالب آزمون تدریس کنیم. آزمون خوب سوالات متنوعی دارد. سوالات از ساده به سخت طرح می شود. بارم بندی سوالات باید جدید و مطابق بخشنامه ها باشد. آزمون خوب باید بخش شفاهی هم داشته باشید. 

جشنواره خوارزمی مخصوص زبان هشتم

از آنجایی که زبان هشتم، همه ساله مخصوص هشتم ها و درس زبان است. این گروه از دانش آموزان که در پایه هشتم تحصیل می‌کنند باید مباحث درس را به خوبی درک کنند. در آزمون زبان هشتم درس 5 ما به بحث مکالمه‌ کتاب بسیار توجه کرده‌ایم. 

نمونه سوالات زبان هشتم درس به درس 

نمونه سوال امتحانی زبان هشتم درس پنجم، تنها نمونه سوال ما نیست. ما در یک پیج دیگر همه نمونه سوالات زبان هشتم را گرداوری کرده‌‎ایم. شما می‌توانید با کلیک به لینک زیر نمونه سوال زبان هشتم درس پنجم را از آن‌جا هم دانلود کنید. 

دانلود نمونه سوال امتحانی زبان هشتم درس به درس + نوبت اول و دوم

دبیران محترم؛

با توجه به این که زبان دوازدهم تازه به دانش آموزان ارایه می‌شود. نمونه سوال امتحانی زبان دوازدهم هم بسیار محدود است. اگر علاقه داشته باشید، می‌توانید نمونه سوال امتحانی زبان دوازدهم را در لینک زیر دانلود و تهیه کنید. 

دانلود نمونه سوال زبان دوازدهم (بروزرسانی جدید 1397)

معلمان عزیز پایه هفتم زبان انگلیسی؛ 

ما مثل این پیج، برای زبان هفتم هم نمونه سوالات بینظیری آماده کرده‌ایم. برای تهیه نمونه سوال زبان هفتم می‌توانید به لینک زیر کلیک کرده و آن‌ها را تهیه کنید. 

دانلود نمونه سوال امتحانی زبان هفتم درس به درس (جدید)

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشه.

پیام شما ارسال شد